God jul!

Elevane sit samla i Fuglaberget som er pynta til jul med juletre og juledekorasjonar. Lærar Ingunn snakkar i mikrofon.

Det blei ei flott juleavslutning for heile skulen i dag!

Siste skuledag før juleferien samla heile skulen sin i Fuglaberget på Leite for felles juleavslutning med julesong, julenovelle, premieutdeling, gitarspel, Kahoot ... og ikkje minst julegraut!

Lærar Ingunn Røstbø las julenovelle.

Det var første gong at heile den nye skulen var samla i Fuglaberget.

Elevane sit samla i Fuglaberget som er pynta til jul med juletre og juledekorasjonar. Ein elev spelar el-gitar.

Jan Peter Rydningen opptredde med el-gitaren sin.

Elevane sit samla i Fuglaberget som er pynta til jul med juletre og juledekorasjonar. Lærar Trond Are står framme.

Psykologi 1-klassen hadde laga i stand Kahoot.

Lærar Trond Are snakkar i mikrofon. Fleire andre elevar står framme. I bakgrunnen er det på skjermen resultata frå Kahooten.

Det blei premie både til elevlaget som gjorde det best under volleyballturneringa i går, samt laget som var best utkledd.

Mange elevar står fram ved juletreet. Dei snakkar i mikrofon.

Både elevrådsstyret og Løp for livet kom med kvar si julehelsing.

Elavar i Fuglaberget ser på elevar som snakker i mikrofon nede på scenen.
Rektor Rebecca snakkar i mikrofon ved sidan av juletreet. Elevar høyrar på.

Rektor Rebecca Hildebrandt-Paulin ønskte alle elevane god jul.